راهنما ثبت و پیگیری سفارشات

ثبت سفارش

روند ثبت سفارش در این وب‌سایت بر پایه سادگی و راحتی برای شما ایجاد شده و شامل هیچ پیچیدگی خاصی نمی‌باشد. اما به طور خلاصه برای ثبت سفارش، مراحل زیر را دنبال کنید:

1. در صفحه‌نخست یا صفحه‌ها، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید تا به صفحه نمایش اطلاعات آن منتقل شوید.

2. در صورتی که مشخصاتی مانند رنگ، اندازه و... وجود داشت، انتخاب کنید.

3. بر روی دکمه‌ی افزودن به سبد خرید کلیک و صبر کنید تا پنجره‌ای به منظور موفقیت عملیات نمایش داده شود.

4. بر روی دکمه‌ی مشاهده سبد خرید یا لینک سبد خرید کلیک کنید.

5. در صفحه سبد خرید، محصولاتی که انتخاب کرده‌اید را مشاهده می‌کنید. امکان ویرایش تعداد و حذف هر یک وجود دارد. پس از بررسی محصولات، بر روی دکمه‌ی ثبت سفارش کلیک کنید.

6. در مراحل بعد، فرم‌ها با توجه به محصولاتی که انتخاب کردید و وضعیت عضویت شما، متفاوت خواهند بود. مراحل را گام به گام پیش روید و اطلاعات را ثبت کنید تا فرآیند ثبت سفارش شما تکمیل شود.

7.پرداخت هزینه محصولات فقط از طریق درگاه های متصل به سایت می باشد

در صورتی که سوالی دارید، با کارشناسان پشتیبانی ما تماس بگیرید تا از راهنمایی آن‌ها بهره‌مند شوید.


پیگیری سفارش

برای اطلاع از وضعیت سفارش‌های خود، این‌جا را کلیک کنید و پس از ورود به پنل کاربری، سفارش مورد نظر را انتخاب کنید تا اطلاعات تکمیلی آن، نمایش داده شود. در صورتی که سوالی دارید، با کارشناسان پشتیبانی ما تماس بگیرید تا از راهنمایی آن‌ها بهره‌مند شوید.

نکته: در صورت نداشتن پنل کاربری جهت پیگیری سفارشات میتونید از طریق 09211150324 اقدام کنید. در صورت عدم پاسخگویی حتما از طریق سایت تیکت ارسال کنید تا در اولین فرصت پاسخگو شما باشیم.

ایمیل info@store-jonob.ir

توصیه: جهت پیگیری سریعتر میتوانید تیکت خود را ارسال کنید . ارسال تیکت

 


لذا بعد از ثبت سفارش پیامک مربوط به سفارش و روند ارسال سفارش ارسال خواهد شد.

مرسولات طی نهایت ۲روز کاری بعد از ثبت سفارش ارسال خواهد شد و کد مرسوله پستی بصورت پیامک ارسال میشود .


در صورت بروز هرگونه مشکل و سوال میتوانید از طریق شماره قید شده در سایت مشکل خود را برطرف کنید 

وضعیت مرجوعی  محصولات 

تمامی محصولات قبل از ارسال تست و از سلامت و کارایی آن اطمینان حاصل میشود.

در صورت تحویل کالا و وجود مشکل میتوانید آن را با مدیریت فروشگاه مطرح کنید و در صورت تایید خرابی محصول(عدم کارکرد صحیح) طی ۷روز بعد از تحویل امکان مرجوعی وجود دارد.

در صورت استفاده اشتباه که منجر به آسیب به دستگاه شود فروشگاه مسولیتی در قبال آن ندارد.

هزینه ارسال

سفارشات ارسال از طریق پست پیشتاز 45هزار تومن

ارسال از طریق تیپاکس فقط بصورت پس کرایه انجام میشود.


طریقه ارسال محصولات

1-ارسال از طریق پست پیشتاز انجام میشود

2-شرکتهای پست خصوصی نظیر تیپاکس

در موقعه خرید میتوانید در قسمت توضیحات طریقه ارسال را انتخاب کنید.

ارسال تیپاکس

فروشگاه اینترنتی خورشید جنوب مفتخر است تا بسته های شما را با سریعترین زمان (1 تا 3 روز)  و کمترین قیمت ممکن به دست شما برساند.

مزایای ارسال با تیپاکس

-ارسال فوق العاده سریع

-قیمت بسیار پایین

-بیمه مرسولات

ارسال با پست

در این بین شهرها و روستاهایی  وجود دارند که شرکت تیپاکس در آنها نمایندگی ندارند به وسیله پست ارسال میشود. همچنین حجم برخی از بسته ها به علت اینکه نامتعارف هستند با پست ارسال میشود.

مزایای ارسال با پست

-ارسال به تمام نقاط ایران

-قیمت ارزان

-بیمه مرسولات

آیا امکان پرداخت از طریق کارت بانکی وجود دارد؟

بله. برای پرداخت الکترونیک کافی است کارت بانکی شما به شبکه شتاب متصل باشد و رمز دوم آن را دریافت کرده باشد. پرداخت از طریق درگاه امن بانکی به صورت رمزنگاری شده (https) انجام خواهد شد و اطلاعات کارت شما نزد بانک محفوظ خواهد ماند.